tisdag 19 februari 2013

Idag och "BARA" idag firar vi med flera favoriter!

Idag är det min dag så jag tänkte att vi ska ha specialpris på flera av mina absoluta favoriter

ARMBAND kan man förgylla en helt vanlig dag med något enklare
något snyggt , något som glittrar eller en rem av läder... eller en glad favoritfärg runt armleden...


BARA idag förgyller vi denna tisdag i februari!
med HALVA PRISET på alla armband! ( galet men även nyheterna)
MAX 3 st per kund!


Mina favorit byxor alla kategorier...
Circle of  TRUST!!!!
idag 100:- rabatt per par Jeans eller chinos!

TA DA att jag ÄLSKAR NoaNoa är ingen nyhet....
idag 50% på valfritt plagg från NoaNoas kollektion!

och 20% på NoaNoas Smycken och sjalar ;) Mer Accessoarer åt folket  

Glöm nu inte bort LALO´s härliga armband 
en karamell som får dagen att bli bättre om man vaknat på fel sida!
Halva priset IDAG


Ha nu en fin dag och unna dej ett armband det ska jag :)
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar